Klachtenprocedure
Heeft u een klacht?
Neem dan contact op met één van de medewerkers van Huize Odoorn. Wij zullen er samen met u alles aan doen om tot een oplossing te komen.
Mochten wij er samen niet uitkomen, dan kunt u contact opnemen met de klachtencommissie van Stichting Expertisecentrum Klacht- en Gezondheidsrecht. Kijk voor meer informatie op www.eckg.nl
Klik hier voor het klachtenreglement.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan u adviseren en begeleiden tijdens het klachtenproces.
Hoe komt u in contact met de klachtenfunctionaris?
Via de website van Expertisecentrum Klacht- en Gezondheidsrecht kunt u meer informatie vinden. Er is een aparte website voor cliënten op www.eckg.nl. Wanneer u klikt op ‘een klacht indienen’ komt u op de klachtpagina terecht.
Externe klachtencommissie
De klachtencommissie
- Per post: t.a.v. de ambtelijk secretaris, Lombokstraat 20, 2022 BJ, Haarlem
- Per e-mail: klachtenbehandeling@eckg-jd.nl
- Via de website: eckg.nl, pagina ‘een klacht indienen’.